سلام ، به سایت شرکت زمرد تراز پارسیان خوش آمدید.

انجام خدمات حسابداری

انجام خدمات حسابداری

انجام خدمات حسابداری یکی از مهمترین بخش های یک فعالیت اقتصای می باشد. انجام خدمات حسابداری شرکت زمرد تراز پارسیان بر طبق آخرین استاندارد ها و قوانین مالی و مالیاتی کشورمان و با کادری مجرب صورت می پذیرد.

خدمات حسابداری شرکت زمرد تراز پارسیان

خدمات حسابداری یکی از مهمترین نکات میباشد. که با توجه به گستردگی فعالیت شرکت های مختلف باید به آن توجه بسیار زیادی داشت. نکته بسیار مهم در خصوص خدمات حسابداری این میباشد که شرکت ها و افرادی که در حوزه کسب و کار فعالیت دارند. جهت رسیدگی به امور مالی خود حتماً نیاز به تیمی جداگانه برای انجام امور حسابداری دارند. شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان با داشتن تجربه ۲۰ ساله خود در زمینه کلیه امور حسابداری و مالی و با داشتن تیم و کادری مجرب می تواند در این راه راهنما و در کنار شما عزیزان باشد.

 

 

یکی از مهمترین نکاتی در خصوص اهمیت خدمات حسابداری این می باشد که صاحبان یک فعالیت اقتصادی باید به آن توجه کنند تصمیم گیری درست درخصوص امور مالی و حسابداری آن  می باشد. وجود شرکت حسابداری با تجربه بالا می‌تواند آخرین اطلاعات را در خصوص امور مالیاتی و امور حسابداری در اختیار مدیران قرار دهد. 

 

 

با استفاده از این اطلاعات می‌توانند تصمیمات درستی را در خصوص پیشرفت شرکت خود بگیرند. شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان یکی از برترین شرکت ها با رزومه درخشان در خصوص امور حسابداری و امور مالی می باشد.که توانسته با در اختیار گذاشتن آخرین اطلاعات امور مالیاتی کشور به مدیران شرکت ها گامی مثبت در خصوص بهینه بودن سیستم مدیریت مالی آن شرکت برداشته باشد.

لیست خدمات حسابداری زمرد تراز پارسیان

خدمات حسابداری

انجام خدمات حسابداری به صورت کلی به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که به واسطه یک شرکت و یا یک شخص توسط امور مالی و امور حسابداری یک مجموعه که می‌تواند شرکت یا سازمانی باشد ارائه می شود. به صورت کلی می توان گفت خدمات حسابداری مجموعه کارهای گفته می شود که برای انجام امور مالی آن شرکت یا مجموعه نیاز پیدا می کند. که با یک شرکتی جداگانه در ارتباط باشد و رابطه قراردادی بین کارفرما و پیمانکار کلیه امور حسابداری و مالی آن شرکت توسط تیم حسابداری انجام شود. خدمات حسابداری هر شرکت یا سازمان با شرکت از سازمان دیگر کاملا متفاوت است. زیرا بستگی به پیچیدگی کار مالی آن شرکت خدمات حسابداری که با شرکت ارائه می شود متفاوت خواهد بود.

 

قبل از شروع فعالیت آن مجموعه تجاری دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. به صورت کلی می‌توان گفت حسابداری جزء جدا نشدنی یک مجموعه و یک شرکت و هیئت مدیره آن شرکت می باشد. که می تواند با استفاده از یک تیم مجرب حسابداری و امور مالی خود را به بهترین شکل پیش ببرد.

 خدمات حسابداری را به صورت کلی می توان به چهار دسته تقسیم کرد.استقرار سیستم مالی ثبت و بایگانی اسناد حسابداری. نظارت بر سیستم مالی و تهیه گزارشات حسابداری تقسیم کرد. انتخاب انواع خدمات حسابداری و نحوه انجام آن 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان

با ما در تماس باشید

وظایف شرکت حسابداری زمرد تراز

استقرار سیستم مالی

به صورت کلی می توان گفت اولین گام در خصوص اجرای سیستم مالی و حسابداری یک مجموعه انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب با نوع فعالیت و حجم فعالیت ها شرکت می باشد. شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان در گام اول و طی جلساتی با هیئت مدیره آن شرکت نوع فعالیت شرکت مورد نظر را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهند. و بعد از آن نرم‌افزار مناسب برای آن شرکت را معرفی و اجرا می کنند.


 گام بعدی بعد از انتخاب نرم افزار مناسب حسابداری در خصوص انجام امور مالی شرکت چیدمان یا همان کدینگ حسابداری میباشد. کدینگ حسابداری با توجه به ساختار دقیق مالی آن شرکت را اندازی میشود. و با توجه به ساختار مالی آن شرکت کدینگ حسابداری به صورت کامل توسط گروه حسابداری زمرد و تراز پارسیان انجام میشود.


 به صورت کلی می‌توان گفت کدینگ حسابداری یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین قسمت های خدمات حسابداری می باشد. که تمامی کسب و کارها پیشنهاد می شود از ابتدا کدینگ حسابداری خود را به صورت کامل انجام دهد.

 اهمیت کدینگ حسابداری آنجا معنا پیدا می کند که با استفاده از رعایت استانداردها عملیات های مالی یک شرکت را به صورت کامل یکپارچه سازی میکنیم. این کار باعث ثبت دقیق رویدادهای مالی و افزایش دقت و سرعت در خصوص پردازش امور مالی کمک بسیار زیادی به ما میکند. 


اگر بخواهیم به زبان ساده کدینگ حسابداری را برای شما عزیزان توضیح دهیم می توانیم خطاهای انسانی که ممکن است وجود داشته را به کمترین مقدار خود رساند. و در نتیجه گزارشات مالی با جزئیات دقیق در اختیار ما قرار گیرد. به صورت کلی کدینگ این امکان را فراهم می‌کند. تا بررسی‌های مالی برای سرمایه گذار و یا محاسبه میزان دارایی را به بهترین شکل از همیشه انجام دهیم و سرعت انجام این کار افزایش پیدا می‌کند. و در نتیجه قدرت تصمیم گیری مدیران داخلی و خارجی در خصوص انجام کلیه امور مالی و حسابداری شرکت را بهبود می بخشد..

ثبت و بایگانی اسناد حسابداری

مرحله بعدی که در امور حسابداری و سیستم حسابداری بسیار حائز اهمیت میباشد ثبت و بایگانی اسناد حسابداری آن شرکت و مجموعه می باشد. شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان خدمات شرکت را به عهده خود گرفته است. ثبت اسناد حسابداری دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

 

 

 زیرا باید بتوانیم به راحتی اسناد مثبته تو از سایر اسناد جدا کرده و در دسترس داشته باشیم. ساز و بایگانی اسناد حسابداری نیاز به دقت و دانش کافی بالایی دارد. زیرا کلیه گزارشاتی که قرار است به صورت گزارش حسابداری به مدیران شرکت هایی که طرف قرارداد ما هستند داده شود .بر اساس این استاد می باشد به همین دلیل طبقه بندی کردن و بایگانی کردن اسناد حسابداری دارای اهمیت بالایی می باشد و دانش کافی بالایی نیاز دارد..

 

تجزیه و تحلیل رویدادهای حسابداری

یکی از کارهایی که یک تیم حسابداری باید در کنار خدماتی که ارائه میدهد به شرکت‌ها انجام دهد تجزیه و تحلیل رویدادهای حسابداری آن شرکت می باشد. گروه حسابداری زمرد تراز پارسیان با استفاده از اطلاعات مالی و اسناد حسابداری یک شرکت و تجزیه و تحلیل آنها راهکارهای مناسب جهت بهتر شدن شرایط امور حسابداری و مالی به آن شرکت ارائه می دهد. این خدمات مشاوره باعث می شود تا در خصوص امور مالیاتی شرکت تمامی مباحث و نکات را با توجه به آخرین قوانین در اختیار مدیران شرکت قرار داده شود. تا بتوان گام مثبتی در خصوص تصمیم گیری امور حسابداری و مالیاتی شرکت داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره رایگان

با ما در تماس باشید

تهیه گزارشات حسابداری

یکی از مهمترین قسمت های امور حسابداری یک شرکت تهیه گزارشات حسابداری می باشد که در واقع می توان گفت این نتیجه زحمات امور حسابداری و سیستم حسابداری است. که پس از ثبت استاد حسابداری و تجزیه تحلیل آنها نتیجه و گزارش تهیه می شود. به صورت کلی می توان گزارشات حسابداری را به دو دسته گزارشات درون سازمانی و گزارشات برون سازمانی تقسیم بندی کرد.

 

 

گزارشات درون سازمانی برای هیئت مدیره و اعضای داخل شرکت می باشد و این گزارش در تصمیم گیری در خصوص روند جاری شرکت تاثیر مستقیم می‌گذارد. چون تمامی تصمیمات گرفته شده یک شرکت فعال بر پایه امور مالی و ریالی ها شرکت می باشد.

 

گزارش و برون سازمانی جهت ادارات و سازمانهای میباشد. که خارج از شرکت وجود دارد مانند امور مالیاتی و امور مربوط به بیمه و تامین اجتماعی. نکته بسیار مهم که در خصوص گزارشات برون سازمانی وجود دارد. این میباشد که جهت تهیه یک گزارش درست برون سازمانی نیاز به اطلاعات گزارش درون سازمانی داریم. به عنوان مثال وقتی میخواهیم گزارشی برای امور مالیاتی شرکت تهیه کنیم که ما به گزارشات برون‌سازمانی می باشد. نیاز به مقدار فروش و درآمد شرکت که مربوط به گزارشات درون سازمانی باشد داریم. 

 

گروه حسابداری زمرد تراز پارسیان تمامی خدمات حسابداری و مالی را به صورت صفر تا صد و کامل برای شما عزیزان انجام می دهد. و می توانیم جهت مشاوره در خصوص کلیه فعالیت حسابداری خود با ما در ارتباط باشیم تا همکاران ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کند. در زیر لیست خدمات حسابداری شرکت زمرد تراز پارسیان را مشاهده می فرمایید.

لیست خدمات حسابداری زمرد تراز پارسیان

لیست خدمات حسابداری زمرد تراز پارسیان

1 – کدینگ حسابداری و استقرار نرم افزار حسابداری.
2 – کدینگ انبار و کالا در سیستم انبار و خرید و فروش.

3 – انجام حسابداری و امور روزانه اصلاح حسابها و رفع مغایرت ها.

4 – تهیه و ارائه گزارشات مالی و تجزیه و تحلیل صورت های مالی اشخاص حقیقی و حقوقی.
5 – ثبت و بارکدگذاری روزانه اموال ماشین آلات و تجهیزات و تهیه لیست اموال.
6 – کنترل و ثبت روزانه ورود و خروج پرسنل و

7 – محاسبه هزینه حقوق و دستمزد پرسنل.
8 – محاسبه عیدی و پاداش و سنوات پایان سال یا پایان خدمت.
9 – انجام حسابداری روزانه مالیاتی.
10 – ارسال اظهارنامه ارزش افزوده در موعد قانونی.
11 – اظهار ارسال اظهارنامه عملکرد در موعد قانونی.
12 – ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی در موعد قانونی.
13 – تهیه BOMجهت تولید و خروج مواد اولیه از انبار.
14 – تعیین قیمت تمام شده کالای ساخته شده بر اساس مواد اولیه ، دستمزد و سربار.
15 – انجام عملیات انبارگردانی محصول و کالا بر اساس استانداردهای انبارگردانی.
16 – بررسی آیتم های دخیل در بهای تمام شده کالای ساخته شده و انجام اصلاحات لازم.
17 – تهیه صورت های مالی مطابق استاندارد و آماده سازی مدارک جهت حسابرسی ماده ۲۷۲ قانون مالیاتهای مستقیم.
18 – تعیین کف و سقف موجودی جهت کنترل بهینه انبار.

شماره تلفن شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان

شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان یکی از برترین مجموعه های حسابداری با داشتن کادری مجربی می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشد.

  • 021-22376611
  • 021-22376612
  • 09126585791
  • info@zomorodtaraz.com
شماره تلفن شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.