سلام ، به سایت شرکت زمرد تراز پارسیان خوش آمدید.

انجام انبارگردانی محصول و کالاها

انجام انبارگردانی محصول و کالاها

انجام انبارگردانی محصول و کالاها یکی از مهمترین کارهایی می باشد که حداقل سالی یکبار باید انجام شود. هدف از انبارگردانی محصول و کالا ایجاد نظم در انبار و تعیین موجودی و یا عدم موجودی محصولات می باشد.

علت انجام انبارگردانی محصول و کالا چیست؟

انجام انبار گردانی محصول و کالا یکی از مهمترین اصول می‌باشد که حداقل باید در پایان هر سال مالی اتفاق بیفتد. اگر بخواهیم بر اساس استانداردهای حسابداری انبار گردانی کنیم باید حداقل هر سال یکبار انبارگردانی انجام شود. حال ممکن است این انبارگردانی برای شرکت‌های مختلف با فعالیت های مختلف مانند بازرگانی تولیدی و صنعتی در زمان‌های کوتاه تری نیز انجام شود.

 

 

به صورت کلی اگر بخواهیم اهمیت انبارگردانی را توضیح دهیم با استفاده از این کار می‌توانیم از وجود کمی و کیفی و کنترل کالاهای موجود در انبار به صورت کامل باخبر شویم. در هنگام انبارگردانی باید کارهایی مانند….‌‌اجرا شود.

 

 

چرا باید انبار گردانی محصول و یا کالاها انجام شود؟

 

انجام انبارگردانی محصول و کالاها یکی از مهمترین اصول میباشد که در پایان سال مالی برای هر شرکت حتما باید انجام شود. اهمیت این کار در ایران می باشد که در پایان هر سال مالی با استفاده از انبارگردانی ارزش موجودی های خود را در انبار بررسی می کنیم. که می تواند تاثیر بسزایی در میزان سود و زیان شرکت داشته باشد.

 

انجام انبارگردانی  کاری بسیار پیچیده و نیاز به داشتن دانش فنی می باشد. که شرکت حسابداری زمرد و تراز پارسیان با کادری مجرب در خصوص انبارگردانی و کلیه فعالیت های حسابداری و خدمات حسابداری در کنار شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی با شرکت حسابداری زمرد و تراز در ارتباط باشید.

 

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام انبارگردانی کالا و محصولات اتفاق می‌افتد این میباشد که توسط یک شرکت حسابداری تمامی موجودی ها یک شرکت شمارش می‌شود. و عدم مغایرت موجودی ها کالا و محصولات در انبار با کاردکس حسابداری و کاردکس موجودی انبار مشخص خواهد شد. به همین دلیل برای کنترل موجودی انبار نیاز به یک سیستم و روش صحیح و دقیق در این خصوص می باشد.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان

با ما در تماس باشید

مزایای انبارگردانی

مزایای استفاده از سیستم انبارداری صحیح

 

شرکت حسابداری زمرد تراز پارسیان با نظارت کامل بر تمامی موجودی انبار از افزایش بیش از حد یک کالا در انبار جلوگیری می‌کند. و در نهایت باعث می‌شود تا زیان‌هایی که ممکن است از ازدیاد کالا در سیستم انبارداری به وجود آید جلوگیری شود.

 

نکته بسیار مهم دیگری که در هنگام استفاده از یک شرکت حسابداری در کنار سیستم انبارداری می‌توان به آن اشاره کرد که به صورت کامل و روزانه از موجودی تمام کالاهای در انبار اطلاعات لازم به دست می‌آید. و می‌تواند تولید خود را نسبت به موجودی انبار و درخواست ها کم و زیاد کرد.

 

امکان دیگری که در هنگام استفاده صحیح سیستم انبارداری می‌توان با اشاره کرد این میباشد که هنگامی که سفارشات وارد شرکت می‌شود و اگر آن کالا در انبار موجود باشد از تولید سفارش تکراری جلوگیری می شود. و همینطور مدیران اطلاعات کاملی از مقدار موجودی کالا ها در انبار خود را دارند.

جهت دریافت مشاوره رایگان

با ما در تماس باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.